Cal emprar totes les tècniques del màrqueting per llançar un producte al mercat.
Qualsevol empresa que vol vendre el seu producte o servei d'una manera eficaç té una estratègia de màrqueting.
Recentment, i amb la incoporació de les TICs les nostres vides de manera quotidiana, s'ha incorporat un nou terme: el màrqueting online.
Fins i tot, la Comunitat Valenciana té una estratègia de màrqueting online:
Cal ressaltar que el màrqueting té moltes vessants. Una d'elles és el màrqueting mix.
El màrqueting mix és el conjunt d'elements sobre els quals l'empresa pot incidir per portar a terme el pla de màrqueting, concretament el producte, el preu, la distribució i la comunicació. També es coneix com les 4 Ps, a partir de les inicials d'aquests mateixos termes en anglés: product, price, place i promotion.
En les pròximes entrades aprofundirem en cada estratègia del Màrqueting Mix.

Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución 3.0 España.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.