Recursos TICS

LLISTAT DE RECURSOS TICS PER A L'APRENENTATGE DE LA UNITAT DIDÀCTICA. 


A continuació podeu trobar recursos TICs per aprofundir en l'aprenentatge dels continguts que fan referència al Màrqueting Mix. 

Per tal de fer una anàlisi DAFO específicament per a l'estratègia de Màrqueting els alumnes poden visitar el següent recurs, molt interessant i complet: https://escuela.marketingandweb.es/como-hacer-un-analisis-dafo/

Dins de l'Estratègia de Producte les empreses es troben amb la necessitat de crear una marca, un logotipus i l'etiquetatge per al producte que volen vendre. Un recurs TIC molt interessant per fer-ho és:

Els alumnes poden fer una anàlisi de l'Estratègia de Preus que segueixen les empreses amb buscadors, així podran comparar els preus d'un mateix producte o similar per exemple a diferents supermercats: https://www.carritus.com/productos

Quant a l'Estratègia de Distribució dels productes trobem informació valiosa als següents enllaços:
També trobem un vídeo que ens aclarix molts conceptes que fan referència a l'estratègia de distribució. 

Pel que fa a l'Estratègia de Promoció, podem visualitzar el següent vídeo, en què se'ns explica com crear-ne un per promocionar el nostre producte: 


Podem conèixer més detalladament com situar els productes amb el següent article online: https://cincodias.elpais.com/cincodias/2014/11/14/autonomos/1415972403_861686.html



A continuació trobem jocs online per aprendre conceptes i continguts relacionats amb el  màrqueting: 




LLISTAT DE RECURSOS TICS PER A L'APRENENTATGE DE LA MATÈRIA EN QUÈ ES MOU LA UNITAT DIDÀCTICA. 


Una manera de complementar els coneixements que tenim en màrqueting mix és aprofundint en les altres estratègies que estan considerant les corrents més modernes, així podem visitar les següents pàgines web:

Per tal de tindre informació més completa sobre com fer una adequada anàlisi estratègica de la situació de l'empresa podem visitar les següents webs: 


És interessant que els alumnes aprenguen a administrar la seua pròpia economia en funció de les seues possibilitats i necessitats. En aquest punt es considera vital que apliquen els seus coneixements sobre les estratègies de promoció que apliquen les empreses per persuadir-nos. Per això, eines TICs que els ajuden a administrar els seus diners són molt adients, ixí podem trobar: 
Es considera important que els alumnes tinguen bons coneixements de l'oferta i la demanda, per tant poden visualitzar el següent vídeo i fer els exercicis que hi inclou: 




Es pot complementar la informació que tenen els alumnes sobre la persuasió dels clients per part de les empreses per augmentar les vendes amb el següent vídeo:




També trobarem jocs online per aprendre continguts i conceptes d'economia, que complementen aspectes tractats a la unitat didàctica que ens ocupa: 





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.