Encara que la tecnologia és una part molt important a l'hora d'establir una estratègia de màrqueting, les persones són un aspecte imprescindible. Sempre s'ha de tindre en compte el valor d'aquestes, ja que els clients i consumidors de productes som persones.
Ara per ara, el màrqueting està canviant i té en compte factors que abans no ho feia. Actualment, el màrqueting està basat en el respecte i la presunció d'intel·ligència, més enllà d'estadístiques i preferències.
I aquest és el model de màrqueting que reclama el nou mercat, ja que s'ajusta molt més a la vida actual. De fet, aclaparar el consumidor amb els productes per enganyar-lo i que els adquirisca, no entra dins de l'actual model, que posa a les persones per damunt del producte.
En aquest sentit, s'hi inclou en aquesta entrada el video de TEDx de Marco Ayuso, en què ens explica com s'ha de fer "màrqueting amb cor".
- Per estar present en la vida dels consumidors devem parlar menys i escoltar més.
- S'ha de complir objectius, rendiments, activitats, ... Però devem tindre en compte que estem tractant amb persones, clients. Són persones les que fan el màrqueting.

Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución 3.0 España.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.