Per tal de compilar tota la informació rellevant que s'ha tractat al llarg de les primeres entrades d'aquest blog, s'ha fet aquesta entrada.
En el següent enllaç podeu trobar una publicació realitzada per CatEmprèn, el Servei de Suport a la comunicació empresarial en català (de la Generalitat de Catalunya), en què s'explica detalladament què és el màrqueting mix i tambécom es pot desenvolupar utilitzant les eines TIC.
Per tal de poder entendre les diferències a l'hora d'aplicar estratègies de màrqueting veieu aquest video:
Fa referència a les estratègies de màrqueting que s'apliquen a les aigües, també podreu trobar altres vídeos en català relacionats amb estratègies de màrqueting d'altres productes.
És interessant que compreneu els fonaments i l'aplicació pràctica del màrqueting en exemples reals.
Ara que del màrqueting ja en sabeu molt, sereu capaços d'identificar totes les maneres que tenen les empreses per persuadir-nos i fer que comprem els seus productes?
Us anime a compartir els casos que veieu als comentaris i, entre tots, identifiquem polítiques o mesures complementàries a les que ja hem vist.

Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución 3.0 España.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.