El Neuromàrqueting és un aspecte del màrqueting molt interessant a estudiar per la seua aplicació i implicació en el procés de compra d'un producte.
Es tracta d'una ciència que investiga y estudia com es comporta el cervell durant un procés de compra.
Per tant, l'objectiu d'aquesta ciència és estudiar com reacciona el cervell davant una campanya publicitària d'un producte o davant qualsevol estímul relacionat amb la publicitat.
El neuromàrqueting se centra en medir exactament tres aspectes clau: la atenció, la emoció i la memòria.
D'entre els diferents tipus de neuromàrqueting que existixen podem destacar el visual, l'auditiu i cinestèsic. El visual és aquell que se centra en com percebem tot davant els nostres ulls. També, el neuromàrqueting auditiu es basa en allò que escoltem i ajuda a que la compra es realitze amb èxit. Per últim, el cinestèsic fa referència al que percebem pel tacte el gust i l'olfacte.
Altres aspectes com la localització dels productes, la posició o la il·luminació, com hem estudiat, són estratègies molt importantes de neuromàrqueting que moltes empreses utilitzen per persuadir els consumidors.
A continuació podeu trobar un vídeo sobre el neuromàrqueting en català que us proporcionarà informació rellevant:

Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución 3.0 España.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.